Sivut

maanantai 3. helmikuuta 2020

Sailan tuplis 1/2020 ja muuta postia

Osallistuin jälleen Sailan tuplikseen, ja ykkösvaiheessa sain nämä ihanuudet
Anemonen tupliskortti ja Kotilaiskan Salainen puutarha
Kakkosvaiheen kortit olen jo tehnyt, mutta odottelen vielä että ne pääsevät ensin "kotiin" Manumiinalle, ennenkuin julkista ne blogissa.

Tuplispostin lisäksi minulla on ollut hurja määrä vaihtoja sitten edellisen vaihtopostauksen. Vaihdossa saatujen aarteiden kansio alkaa olla täysi, kohta pitää ostaa uusi ❤️


Arviolta noin 300 ihanaa pientä taideteosta upeilta taiteilijoilta on tässä 😍

Tämän kolmen kortin perheen sain OKTK vaihdossa Vikeltä

Nämä ihanat kortit saapuivat minulle Puolasta, instagramissa nimimerkilllä Gibonik.
I got these beauties from Poland. 

Siirin kanssa vaihdettiin neljä korttia, ja sain nämä upeat teokset

Niinan kanssa kävimme useampaa vaihtoa näistä ihanuuksista yhtä aikaa :) 

Nämä upeudet taasen ovat Ullan käsialaa

Minulla on addiktio Sannin kortteihin, ovat kyllä niin mun makuun :)

Nämä ihanat kortit saapuivat Kekkoskalta

Tässä nelikossa on kuvattu kortit taiteilijoilta  SusannArt, RouvaPupu, Piiku ja Tiina V. 

Tässä nelikossa kortit ovat tehneet Anne Niemi, Repolainen, Alice k ja mysteerihenkilö  -Siis apua, tuon viimeisen kortin takana ei ole tekijän tietoja lainkaan!! Yritän etsiä tiedon jostain...


1 kommentti:

Kiva kun vierailit blogissani. Kaikki palaute ja kommentit ovat tervetulleita :)