Sivut

maanantai 21. tammikuuta 2019

Mixed media ystävähaasteen viikko 3

Pirjon ja minun mixed media haasteessa ollaan päästy viikkoon 3. Myöhästyin postauksesta hieman, olin eilen koko päivän muissa kiireissä... Mutta tässä siis viikon 3 tehtävät: MUOTO (Pirjon tehtävä ) ja AALTOPAHVIA (minun tehtävä).

Pidän kovasti ympyrästä/pyöreästä muodosta. Siksi sateenkaaripastaa ympyräsabluunan läpi. Lisäksi aaltopahvia.

Ensi viikolle Pirjo asetti tehtäväksi JOTAIN ARVOKASTA
ja minun tehtäväni on NIITTI

Lisää kuvateksti


1 kommentti:

  1. Hih... olipas meillä nyt niin sama muoto mielessä.... minäkin niin tykkään pyöreästä/ympyröistä.... hieno tulkinta sinulta ja kiitos.... niitti sopi ihan täydellisesti mun arvokkaaseen... ihan kuin olisit tietänyt mitä olin ajatellut... joten täällä on jo valmista!! Kiittelen taasen kun innostuit mukaan; tämä on niin hauskaa!!
    Iloisia, inspiroivia talvipäiviä sinulle!

    VastaaPoista

Kiva kun vierailit blogissani. Kaikki palaute ja kommentit ovat tervetulleita :)