Sivut

maanantai 24. syyskuuta 2018

Jälkilöylyjä osa 1: ATC kortteja ja Coinseja!

Vieläkin olen ihan pähkinöinä viime viikonlopusta! Craftaamo oli aivan mahtava tapahtuma. Hyvä henki, hyvää ruokaa, hyvää seuraa, uusia ideoita... ja kaikkea! Kauppiailla oli paljon ihasteltavaa ja hipelöitävää ja taisin kyllä hiukkasen lipasahtaa budjetista, mutta ku mä tarvin tämänkin... 😂 Ja mikä sen mukavampaa, kuin piperrellä kaikessa rauhassa ilman kiirettä samanhenkisten ihmisten seurassa. Hankin ennakkotilauksena itselleni Gel Press levyn, ja sen kanssa puuhastellessa meni iso osa aikaa lauantaina. Lopun tapahtuman ajan sitten työstin gelliprinttejä muotoon jos toiseenkin. Olen ostokseeni todella tyytyväinen, levyllä työskentely on juuri sellaista minun mielikuvistustani kutkuttavaa "roiskimista". Ja mahdollisuudet käyttää erilaisia värejä ja tekniikoita ovat lähes loputtomat.

Tässä ensimmäiset ATC-kortit, joihin siirtyi resist-tekniikalla kuvat vanhan tietosanakirjan sivuilta.

Ostin myös ensimmäiset folioarkkini, ja hieroin näihin tekstikokeiluista jääneitä jämiä
 Tein gellipapereista myös atcoins sarjan ja halloween-henkisen atc-kortin



Lauantain aloitimme ystäväni Lotan kanssa Marika Koskimäki-Ketelän  Brush lettering kurssilla. Hieno kurssi ja erittäin paljon sain oppia ja tietoa sivellintussien käytöstä. Mutta on se vaan hirrrrrveen vaikeeta!!! Ystävän bujoilu- ja kalenteriharrastukseen kurssi sopi aivan erinomaisesti. 



Gelli-ATC korttien lisäksi sain valmiiksi pari muuta atc-korttia, joihin käytin vihdoin Timpan kissoja.  Nuo leimat ja stanssit ovat olleet minulla jo kuukauden päivät, mutten ole ehtinyt testaamaan niitä. Pohjat valitsin atc-pohjien pinosta ja lisäilin niihinkin vähän foliohituja. 


Nämä atc-pohjat oli myös jo valmiita, lisäsin vain foliot ja tekstit

Keräilykorttien lisäksi puuhastelin Art Journalin kimpussa, näistä tuotoksista postaus erikseen.



2 kommenttia:

  1. On ollut kyllä todella upea tapahtuma ja viikonloppu. Fasesta olen seurannut tapahtumaa etänä. Voi kun olisin päässyt mukaan.

    Ihanuuksia olet saanut aikaan

    VastaaPoista
  2. Ehkä joku kerta mäkin pääsen viikonlopun kestävään askartelutapahtumaan. Nyt vaan ollut budjetti tosi tiukka. Pari kertaa tosin oon ollut Orimattilassa, kun Taava järjesti ja siellä oli Klemmarikellarin Jonna myyjässä. Taava lopetti ne tapaamiset eikä nyt ole Leimailutaivastakaan, joka ollut viime vuosina Vantaalla Hiekkaharjussa jonne mä oon päässy hyvin dösällä ja junalla. Ihania juttuja oot taas askarrellut, ja varsinkin nuo Halloween coinsit miellyttää <3

    VastaaPoista

Kiva kun vierailit blogissani. Kaikki palaute ja kommentit ovat tervetulleita :)