Sivut

lauantai 11. tammikuuta 2020

Mixed media kaverihaaste

Repolainen haasteli minua mukaan hauskaan Mixed Media kaveri haasteeseen. Rinki on nyt pystyssä kolmen naisen voimin eli minä, Repolainen
http://repolainenreissaa.blogspot.com/   ja Marjut eli
https://mallunapertaa.blogspot.com/

Jokainen antaa perjantaisin tammikuun ajan aiheen, jonka kukin käsittelee työssään haluamallaan tavalla. Työhön tulee 5:ssä viikossa  15 aihetta (5 perjantaita x 3 henkilöä)
Ensimmäisen viikon aiheet olivat
Repolainen - Muoto
Minä - Gessoa pohja
Marjut - revittyä

Lähdin toteuttamaan omaa työtäni altered bookiini, johon olen tehnyt muitakin Mixed Media aukeama, toiveena on saada kirja piakkoin täyteen. Viime vuonna toissäni oli usein ympyröitä, joten Repolaisen ehdottama muoto on nyt vaihtelun vuoksi kolmio! Kolmioita on painettu leimalla gessopohjaan, ja lisäksi revittyä tuli mukaan viivoittimenavulla revityistä kolmioista.

 Ensi viikon aiheet ovat :
Repolainen-sabluuna/maski
Marjut-leimaus
Minä - kaksi väriä



2 kommenttia:

  1. Oi miten jännittävä jo alussa.... ja taas opin uutta, repimistä viivottimen kanssa!
    Ei ole tullut mieleenkään.... mutta jatkossa tulee! Mukavaa tammikuun jatkoa?

    VastaaPoista
  2. Kiva idea kolmiot, hieno alku. Kiva nähdä mitä tästä syntyy.

    VastaaPoista

Kiva kun vierailit blogissani. Kaikki palaute ja kommentit ovat tervetulleita :)